Strandväder och sweet sixteen

Idag har jag varit ut till pitsund med båten. Det har verkligen varit härligt väder så jag har legat på stranden och jobbat lite med mitt sommarprojekt (som snart övergår till ett höstprojekt istället). Att fläta och sy en matta kanske inte var någon topp idé, det tar hemskt lång tid. Eller så är det bara jag som är seg på att sy:)



Hursomhelst, det här är vad jag åstakommit hittils. Börjar ju nästan likna en matta... eller inte.

Igår var jag däremot inte på stranden utan på ett överraskningskalas för en kompis. Temat var sweet sixteen och typ rosa så jag var duktig och gjorde ett tema matchat kort, och självklart har jag också hunnit fota det innan jag gav bort det så här kommer en bild på det:)





Kommentarer
Postat av: Elina

Jag tycker om matten! :D den blir nog aweeeesomexD

2010-08-15 @ 02:52:00
URL: http://eloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0