Små askar med söta mönster

Nu ska jag försöka mig på ett litet reklamknep. Jag har suttit och klippt vikt små askar som jag ska ha till att lägga smyckena som jag säljer i. Förhoppningsvis ska folk tycka att de är så gulliga att de inte kan låta bli att köpa att arband eller två. Jag misstänker dock starkt att de inte kommer att fungera, men man kan ju alltid pröva;) De übersöta papprena är från panduro hobbys tilda serie, som för övrigt många andra fina grejer:) Nu blev det lite reklam för dom också;)



Så... någon som blir sugen på att köpa ett smycke om man får en ask på köpet?;)

Kommentarer
Postat av: Miriam

om jag hade råd skulle jag verkligen köpa! :)

2010-07-20 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0