Prinsessdrömmar

Idag har jag gjort klart klänningen som jag började med i slöjden på skolan. Lite sent kanske, men bättre sent än aldrig:) Egentligen var det inte tänkt att den skulle se ut riktigt så här men p.g.a. både tyg och tids brist så blev detta till sist resultatet. Inte så mycket detaljer och lila istället för grönt som jag först hade tänkt mig. Men men, jag är ändå ganska nöjd, och jag kan inte låta bli att känna mig lite som en prinsessa i mitt lila fluff:) Fast när jag ska ha på mig den har jag ingen aning om. Jag får väl hoppas på att jag blir bjuden till bal på slottet någon gång;)


Kommentarer
Postat av: Lillan

Fin klänning! :D

2010-07-07 @ 21:42:37
Postat av: Isak

Åhh vad vacker du är ! Och duktig är du också ;) Älskar dig <3

2010-07-07 @ 23:34:01
Postat av: Sofia

Tres beau! Få se nu om du kan franska ;)

2010-07-08 @ 16:35:34
URL: http://sowfee.blogg.se/
Postat av: Julia

öh ja klart jag kan... eller inte;)

2010-07-09 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0