All dressed up

Vilken sjuk stressig vecka det har varit. Jag har haft hur mycket som helst att göra, men nu äntligenkännas som att det faktiskt börjar lungna sig. I fredags var jag på "Nobelfest", och då behöver man så klart en snygg klänning. Jag hittade en i min garderob som nästan uppföll kraven, den satt bara lite dåligt. Dock gjorde jag några enkla ändringar och om jag får säga det själv blev det ganska bra:)

Före:


Efter:

Det jag har gjort är att jag helt enkelt sytt dit det svarta tyget. Jag har även gjort två av halsbanden jag har på mig. Det ena är ett pärhalsband med en stansad hjärtberlock och det ändra är en grov kedja som jag trätt ett organzaband genom. De två tunna kedjorna är från thomas sabo. (ber om ursäkt för det dåliga bilderna, det blir så när man bara har mobilkamera)

Kommentarer
Postat av: Isak

Duktig flicka ;D

2010-12-06 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0