En jätte bra idé

Idag har jag haft lite för bra ideér. Det kanske låter konstigt, men det blir faktiskt så för mig ibland. Jag satt rensade i mina lådor tidigare idag när jag helt plötsligt fick massa bra idéer på saker jag ville göra. Tillslut bestämde jag mig för att förverkliga en av min tankar nämligen att hänga upp alla min saxar, pappersknivar och liknande ovanför mitt skrivbord. I mitt huvud hade jag en perkekt bild av hur jag skulle göra en mobil av konservburkar (?) men nånstans halvägs in i mitt projekt insåg jag att det kanske inte var någon super idé egentligen. Hursomhelst så gjorde jag ändå klart den och har nu den stora äran att visa upp min inte så vackra skapelse här på bloggen:



Bättre lycka nästa gång eller nåt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0